Incident

Verstoring Coligo Desktop

Gesloten | 20.12.2021 | 11:55 GMT+01:00

Dit incident wordt afgesloten.

Opgelost | 09.12.2021 | 12:00 GMT+01:00

Het onderhoud van gisteren avond is succesvol afgerond.
Vanmorgen is er gemonitord en tot op heden werkt Coligo Desktop weer stabiel.

Mocht er onverhoopt nog een probleem ervaren worden, neem dan contact op met onze servicedesk via 0786305555, optie 1.

Oplossing in behandeling | 08.12.2021 | 14:00 GMT+01:00

Vanavond zal er onderhoud uitgevoerd om de storing in Coligo desktop te verhelpen.
Dit gebeurd in de avond vanwege de impact van dit onderhoud, waarbij diverse systeem componenten zullen worden herstart.

Indien er noodzaak is dat u in- of uit wilt loggen op een wachtrij, kunt u hiervoor contact opnemen met onze servicedesk via 0786305555 (optie 1).

Nogmaals onze excuses voor het ongemak

Onderzoeken | 08.12.2021 | 08:00 GMT+01:00

Op dit moment is er een verstoring in de Coligo Desktop applicatie.
Hierdoor kan het voorkomen dat wachtrijen niet zichtbaar zijn, of dat het in- en uitloggen op een wachtrij niet werkt.
Tevens kan het zijn dat er hierdoor geen informatie zichtbaar is op het Coligo QBOARD.
Het uit- en inloggen in de Coligo applicatie kan het probleem verhelpen.

Het probleem is momenteel in onderzoek. Er is helaas nog geen verwachte oplostijd bekend.

Onze excuses voor het ongemak.

Statuspagina mogelijk gemaakt door Admin Labs