Incident

Verstoring LanTel Wave

Opgelost | 15.09.2022 | 17:20 GMT+02:00

Coligo QBOARD komt gefaseerd weer in dienst.
De verstoring is hier volledig mee verholpen.

Er word verder onderzoek gedaan naar de exacte oorzaak en daar waar nodig maatregelen getroffen om dit in de toekomst te voorkomen.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Indien er nog vragen zijn, kunt u hierover contact opnemen met onze servicedesk:
Telefonisch: 0786305555 (optie 1)
Per email: servicedesk@lantel.nl

Monitoren | 15.09.2022 | 16:50 GMT+02:00

Het probleem met het ontvangen van gesprekken via een wachtrij-groep, is verholpen.
Het probleem met de Coligo QBOARD applicatie word nog aan gewerkt.

Zodra hier meer over bekend is, zullen we u van een update voorzien.

Onderzoeken | 15.09.2022 | 16:30 GMT+02:00

Op dit moment is er sprake van een verstoring op onze LanTel Wave dienstverlening.
Als gevolg van deze storing kan het zijn dat inkomende gesprekken via een wachtrij-groep, niet ontvangen kunnen worden.
De storing heeft tevens als gevolg dat de Coligo QBOARD applicatie niet naar behoren werkt.

De storing is in onderzoek en heeft onze prioriteit, wij zullen u op de hoogte houden van de voortgang.

Onze excuses voor het ongemak.

Statuspagina mogelijk gemaakt door Admin Labs