Opgelost | 19.08.2022 | 16:00 GMT+02:00
De dienst is weer volledig operationeel.
Het onderzoek naar de exacte oorzaak loopt nog. Zodra hier meer over bekend is, zullen we u informeren.
Indien u nog vragen heeft, neemt u dan contact op met onze servicedesk.
Telefonisch: 078 630 55 55 (optie 1)
Email: Servicedesk@lantel.nl
WhatsApp: 078 630 55 55
Monitoren | 19.08.2022 | 12:00 GMT+02:00
De storing is verholpen en de dienst is momenteel herstellende.
Het LanTel Move platform word momenteel verscherpt gemonitord.
Toestellen zullen zich automatisch weer registreren.
Mocht een toestel onverhoopt nog niet werken, neemt u dan contact op met onze servicedesk:
Telefonisch: 078 630 55 55 (optie 1)
Email: Servicedesk@lantel.nl
WhatsApp: 078 630 55 55
De exacte oorzaak van de storing word nog verder onderzocht. Zodra hier meer over bekend is, zullen wij u hierover informeren.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Open | 19.08.2022 | 11:30 GMT+02:00
Op dit moment is er sprake van een algemene verstoring op ons LanTel Move platform. Hierdoor kunnen toestellen en applicates zich momenteel niet registreren en is het niet mogelijk om gesprekken te ontvangen.
De storing is in onderzoek en heeft onze hoogste prioriteit.
Wij hopen u spoedig van een nieuwe update te voorzien.
Onze excuses voor het ongemak.