Incident

Verstoring LanTel Mobiel

Gesloten | 15.11.2022 | 11:19 GMT+01:00

De mobiele dienst werkt op dit moment stabiel, er is wel een verbeterplan opgesteld en wordt er een kwaliteitsverbetering van de mobiele dienstverlening doorgevoerd.
Bij onze leverancier is er een mobiele Taskforce opgericht met een verregaand mandaat in het claimen van de hiervoor benodigde resources en heeft een uitgebreid plan opgesteld om invulling te geven aan het oplossen van:

• Wegvallen van gesprekken
• Eenzijdige audio
• Kwalitatief slechte audio
• Gesprekken die niet tot stand komen

Updates over de uitwerking van bovenstaande punten worden niet gedeeld via onze statuspagina maar worden op een andere manier gedistribueerd.
Mochten er n.a.v. deze melding nog vragen zijn dan kunnen deze uiteraard gesteld worden via email : servicedesk@lantel.nl of 078-6305555

Oplossing in behandeling | 01.11.2022 | 08:00 GMT+01:00

De mobiele problematiek is in frequentie verminderd, maar helaas zijn de problemen nog wel actueel.
Er wordt achter de schermen hard gewerkt aan het definitief oplossen van deze problemen.

Welke klachten er soms nog ervaren kunnen worden:
- Wegvallen van de audio (spraak) tijdens een gesprek;
- Spontaan verbreken van een gesprek;
- Vertraagde gespreksopbouw.

Zodra er nieuwe informatie beschikbaar is, zullen wij u informeren.

Onderzoeken | 17.10.2022 | 10:00 GMT+02:00

Tot onze spijt moeten we u melden dat dit probleem nog niet is verholpen dan wel terug is.
Klachten welke u soms kunt ervaren:
- Wegvallen van de audio (spraak) tijdens een gesprek;
- Spontaan verbreken van een gesprek;
- Vertraagde gespreksopbouw.

Het onderzoek hiernaar word voortgezet en heeft de hoogste prioriteit.
Er is helaas geen tijdelijke oplossing mogelijk.

Zodra er meer bekend is over dit probleem, zullen wij u informeren.

Onze excuses voor het ongemak

Opgelost | 14.10.2022 | 16:00 GMT+02:00

De verstoring is volledig verholpen.
Indien u onverhoopt toch nog klachten ervaart, neemt u dan contact op met onze servicedesk.
Telefonisch: 0786305555 (optie 1)
Email: servicedesk@lantel.nl

Oplossing in behandeling | 13.10.2022 | 11:00 GMT+02:00

Het probleem met het gebruik van data is verholpen.
Het kan helaas soms nog voorkomen dat tijdens een gesprek, de audio wegvalt.
De oorzaak hiervan is gevonden en er word gewerkt aan een oplossing.

Onderzoeken | 13.10.2022 | 09:00 GMT+02:00

De problemen met mobiel zijn helaas nog niet volledig opgelost.
Naast de eerder gemelde klachten, kunt u tevens ervaren dat er geen data gebruikt kan worden.
Het onderzoek heeft de hoogste prioriteit.

Onderzoeken | 12.10.2022 | 15:00 GMT+02:00

Op dit moment is er sprake van een verstoring met mobiel.
Hierdoor is het mogelijk dat gesprekken spontaan verbreken, of dat er tijdens een gesprek geen audio meer is.

Het onderzoek naar dit probleem loopt.
Zodra hier meer over bekend is, zullen we u informeren.

Onze excuses voor het ongemak.

Statuspagina mogelijk gemaakt door Admin Labs