Incident

Verstoring TeleQ

Opgelost | 24.04.2024 | 12:00 GMT+02:00

De storing is verholpen en het platform word momenteel verscherpt gemonitord op de stabiliteit.
Er word nog verder onderzoek gedaan naar de oorzaak en daar waar mogelijk maatregelen getroffen om dit in de toekomst te voorkomen.

Onze excuses voor het ongemak.

Indien u nog vragen heeft of een probleem ervaart, neemt u dan contact met ons op via 078 630 55 55 of per email op servicedesk@lantel.nl

Oplossing in behandeling | 24.04.2024 | 11:15 GMT+02:00

Het onderzoek is nog in volle gang. Inmiddels is er een mogelijke oorzaak gevonden en word er hard gewerkt aan een oplossing.

Onderzoeken | 24.04.2024 | 09:30 GMT+02:00

De storing is helaas nog niet verholpen. Er word achter de schermen hard gewerkt door alle betrokken partijen. De storing heeft de hoogst mogelijke prioriteit.

Onderzoeken | 24.04.2024 | 08:45 GMT+02:00

De storing is in onderzoek en heeft de hoogste prioriteit.
Conclusie dusver is dat een deel van de bellers hinder kunnen ondervinden van de storing.

Indien er een update is, zullen we deze hier plaatsen.

Onderzoeken | 24.04.2024 | 08:21 GMT+02:00

De storing is nog in onderzoek. Het is nog onduidelijk wat de oorzaak precies is.
Zodra er meer duidelijk is, zullen we hier een update plaatsen.

Open | 24.04.2024 | 08:00 GMT+02:00

Momenteel krijgen wij meerdere meldingen over problemen die ervaren worden met de telefonische bereikbaarheid of diensten van TeleQ
Deze meldingen worden onderzocht, wij zullen u via deze weg op de hoogte houden.

Statuspagina mogelijk gemaakt door Admin Labs