Incident

Storing LanTel Wave

Opgelost | 31.08.2023 | 16:15 GMT+02:00

De storing is verholpen. Indien je vaste toestel nog niet werkt, kun je dit herstellen door het toestel te herstarten. Dit kun je doen door de kabel aan de achterkant van het toestel even los te halen (display gaat uit) en weer terug te doen (display gaat aan, toestel start op).

Het onderzoek naar de technische oorzaak van de storing is nog bezig.

Indien je vragen hebt, neem dan gerust contact met ons op via 078 630 5555 of per email op servicedesk@lantel.nl

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Onderzoeken | 31.08.2023 | 15:45 GMT+02:00

De storing is nog in onderzoek, dit onderzoek heeft de hoogste prioriteit.
Op dit moment kunnen we nog geen verwachte oplostijd afgeven.


Onderzoeken | 31.08.2023 | 15:00 GMT+02:00

De storing op ons LanTel Wave platform is momenteel in onderzoek.
Als gevolg van de storing is het momenteel niet mogelijk om gesprekken te ontvangen of om uitgaand te bellen.
Op dit moment heeft de storing alleen betrekking op het gebruik van vaste toestellen.
Het bellen middels Coligo of mobiel is wel mogelijk.

Open | 31.08.2023 | 14:30 GMT+02:00

De storing op ons LanTel Wave platform is momenteel in onderzoek.
Als gevolg van de storing is het momenteel niet mogelijk om gesprekken te ontvangen of om uitgaand te bellen.
Tevens kunnen vaste telefoons zich niet registreren, u ziet in het display van het toestel dat deze geen service heeft.

De storing is in onderzoek.

Onze excuses voor het ongemak, wij houden u op de hoogte,

Statuspagina mogelijk gemaakt door Admin Labs